bye bye :D
<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5821656434177286023\x26blogName\x3dal+kisah+cik+s0uL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://s0ul-cadberrysoul.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://s0ul-cadberrysoul.blogspot.com/\x26vt\x3d4052679986212199513', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Assalamualaikum! speaking here is norsoleha bte wazil @ soul . Do follow and leave your footprint on my tagboard :) Be nice here.
Facebook | Twitter

Navigations~


Sabtu, 31 Mac 2012 | 6:15 PG
fuy0o magic !! n0 larhh , fuy0o PRESENT !! hee :) || Back to top



Assalamuailaikum . fuy0ooo !! lame gile aku tak jenguk bel0g ney . s0rry laa my dear , almaklum laa s0ul busy laa sekarang ney . busy ? yeke ney ? haha . ntah laa . busy laa k0wt . h0h0o :P . acctually kan , banyak sangat hal yang berlaku dalam life aku baru-baru ney . cume nak st0ry dalam bel0g ney , malas laa . kan bagus kalau ade r0b0t , senang sikit hidup aku . b0ley suruh dye taipkan untuk aku . isss !! teng0k aku dah buat kerepek da malam-malam ney . biase laa kerepek kan fav0urite aku . huhu :) . sebenarnya aku nak st0ry pasal SPM . tapi bukan result 0ke . result aku tak gempak p0wn macam kawan-kawan aku yang laen . result aku biase-biase jew . aku kan kurang pandai . kurang jew k , bukan b0d0h . aku tak kan ngaku diri aku b0d0h . amb0i , cakap nak besar jew . tak pew laa sekali sekala , hee :) 


Result SPM aku dah nak 2 minggu berlalu . membe-membe aku semua dah dapat present dari family d0rang . bukan sekarang d0rang dapat , tapi dapat result jew tak lame lepas tu ter0s macam-macam hadiah dapat . time tu memang timbul laa perasaan yang paling aku tak suka dalam diri aku . aku rasa korang dah boley agak perasaan ape tu kan . jeng ~ jeng ~ jeng .  C.E.M.B.U.R.U . korang tahu tak ape bende nyew tu ? tipu laa tu kalau tak tahu kan . perasaan tu laa aku rasa . yelaa mane tak nyew , semua orang dapat macam-macam and aku tak dapat papew . aku nak mintak dekat family aku takot laa pulak . yelaa result bukannya bagus pown kan . aku p0wn senyap jew laa . lagi p0wn family aku memang tak pernah janji papew dekat aku . tapi kan , kan , korang nak tahu ?? tibe-tibe jew semalam punye semalam and punye semalam , ish ! bahase ape aku gune ney . ahh lantak laa , janji aku paham . hee :) 


0ke laa , sambung balek . abah aku tibe-tibe bawak balek kereta . mule-mule aku pelik jugak . kereta untuk siapa pulak kan . rupe-rupe nyew untuk aku . happy tak terkate laa aku . h0h0o . lastly , aku dapat gak present dari abah aku . and mak aku p0wn ade bagi hadiah gak . cume hadiah tu dapat lebih awal dari result spm keluar . tapi hadiah yang tu , aku yang mintak sebenarnya , hee :) kan dah kant0i . tak nak tahu kew apew hadiahnya . m0t0r seyh . walau p0wn m0t0r tu tak dew laa canggih or popular sangat . tapi aku tetap bersyukur . mane tak nyew , mak bagi motor and abah bagi kereta . happy gilew seyh !! h0h0o . but , my br0thers tak bagi papew lagi . sedih kejap laa :( . ishh ! ngade2 lak aku ney . hehe :) nak tengok tak gambar motor and kereta baru aku tu ?? jeng3 .



                                       present fr0m my l0vely mum 



                                                   
                                     present from my lovely dad
                                                                       

so ney laa present fr0m my l0ving dad and mum . cantek kan ? hehe . bende free memang laa cantek . cube kalau duit sendiri . menggigil kowt nak beli ney semua . haha . nampak sangat kedekut aku ney . memang aku kedekut pown . huhu :) oke laa , dah banyak sangat aku merapu melolong dekat sini . melolong ? ape bendee tu ? no komen laa . h0h0o . 0ke laa babai my dear bel0g !! . assalamualaikum .