bye bye :D
<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5821656434177286023\x26blogName\x3dal+kisah+cik+s0uL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://s0ul-cadberrysoul.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://s0ul-cadberrysoul.blogspot.com/\x26vt\x3d-5629773887774977229', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Assalamualaikum! speaking here is norsoleha bte wazil @ soul . Do follow and leave your footprint on my tagboard :) Be nice here.
Facebook | Twitter

Navigations~


Isnin, 23 Januari 2012 | 12:30 PG
Lirik Lagu Irwansyah - Tentang Perasaanku || Back to top



aku takkan lelah menunggu
hingga waktu ajal menjemputku
takkan pernah sesalku untuk menunggumu

aku harus tetap menunggu
hingga nanti aku berbaring
sampai mati aku akan tetap menunggumu

* reff:
ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
ingin ku bagikan semua hanya untukmu
agar kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu

ku ingin kau tahu tentang perasaanku
ku ingin kau tahu besar cinta padamu
ingin ku berikan sisa waktuku
dan sisa hidupku sampai mati

aku harus tetap menunggu
hingga nanti aku berbaring
sampai mati aku akan tetap
akan tetap menunggumu

repeat reff 

ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
ingin ku bagikan semua hanya untukmu
agar kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu

repeat reff


# when i hear this s0ng , i will remember y0u ..

why until n0w i still cann't f0rget y0u ?? why ??
i dislikes this FELLING !!!
i want hate y0u but why i cann't d0 likes that ???
y0u just make me crazy n0w !!! 


Selasa, 17 Januari 2012 | 11:00 PTG
z0d!aK aKu _PISCES || Back to top





Ciri Positif
Orang yang lahir pada tarikh antara 19 Febuari hingga 20 Mac dikatakan bernaung di bawah zodiak Pisces, yang berlambang ikan. Anda mengutamakan cinta sejagat, bersifat manja, sentiasa mencari ilham, memperlihatkan kepercayaan, ada persefahaman, berjiwa puitis, gemarkan muzik, beragama, bersifat setia, mampu melayan diri, mengutamakan kerohanian, dan tidak mudah mengaku kalah.

 Ciri Negatif
Walau bagaimanapun, ada kalanya anda berasa keliru, bersalah, mudah mengaku kalah – diri, kecewa, bimbang, risau, terlibat dalam penipuan, ketagihan, dan mudah menurut kemahuan hati. Kualiti Astrologi Anda termasuk dalam kategori berubah-ubah, iaitu mudah mengalami daya perubahan, daya penyesuaian dan daya keseimbangan. Dengan kategori berubah-ubah ini, anda adalah kreatif walaupun tidak selalu praktikal. Lambang-lambang yang termasuk dalam kategori berubah-ubah selain anda ialah GEMINI, VIRGO dan SAGITTARIUS.


 Lambang                                                                               Ikan
Kunci Kata Cinta Sejagat Kekuatan                                  Penerimaan dan Persefahaman
 Perlu Perbaiki                                                                        Penumpuan
 Cepat Mesra Dengan                                                          Cancer
Perlu Belajar Daripada                                                          Virgo
Untuk Keselamatan Berpaling Kepada                              Gemini
Kerjaya Boleh Dipergaruhi Oleh                                        Sagittarius
Perkara Kerohanian Mudah Dibantu Oleh                       Aquarius dan/atau Scorpio
Warna Kesukaan                                                                 Akuamarin dan/atau Hijau-Biru
 Warna Yang Membuahkan Cinta,
\ Asmara Dan Harmoni Batu Tanah; Kuning;                 Oren-Kuning
 Warna Yang Menampilkan
 Kehebatan Diri Merah;                                                      Ungu
Batu Permata                                                                        Permata Putih
Logam                                                                                   Bijih Timah
 Bau-bauan                                                                           Teratai
 Hari Terbaik                                                                         Khamis



PISCES : GELAGAT PERHUBUNGAN
Dalam pergaulan, cita rasa Pisces mudah berubah – ubah. Ini mungkin membingungkan orang sekitarnya. Pisces seorang sensitif ! Tersinggung sedikit cepat menanggis. Anda mudah cemburu tetapi anda hangat dan romantik. Anda akan berusaha menyenangkan kawan atau kekasih. Pisces suka pada pujian dan mengharapkan ungkapan cinta daripada kekasih. Justeru itu, seseorang yang berkeperibadian kuat adalah pendamping yang tepat untuk anda.
 TAURUS ( 21 April – 20 Mei) yang pendiam tetapi mantap, sesuai untuk Pisces. Sikap Taurus yang dewasa, bersikap melindungi , akan mententeramkan hati Pisces yang sensitif ini.
CANCER ( 21 Jun – 20 Julai ) yang matang dan gemar melindungi, juga diidamkan Pisces.Pasangan Cancer dan Pisces akan senada seirama lantaran kedua – duanya sama – sama berpandangan kolot. Sebaliknya, ARIES ( 21 Mac – 20 April ) bukan teman yang tepat untuk Pisces. Lagak cakap Aries yang terlalu becok menyukarkan anda yang sensitif. Aries juga banyak meminta – minta buat anda. GEMINI ( 21 Mei – 20 Jun ) juga bukan ideal anda. Sifatnya yang pembosan dan kerap berubah – ubah boleh menyebabkan anda tersinggung.

 PISCES : PERHUBUNGAN SEKS
Pisces adalah pemimpi dan hidup dalam dunia fantasi. Anda adalah lambang asmara dan menyenangi makan malam di bawah sinaran lilin dan muzik rentak perlahan. Walaupun Pisces romantik, atau begitu menyintai pasangan anda, namun anda tidak berupaya mengungkap perasaan itu kepada si dia. Tetapi, jangan bimbang, memang itu perangai anda!

 PISCES : KERJAYA DAN KEWANGAN
Kelahiran Pisces gemar menyahut cabaran dan suka dihargai. Kerjaya yang banyak cabaran juga bermaksud anda perlu banyak belajar, merantau , dan menimba pengalaman di mana – mana. Sikap penyayang menjadikan kerjaya kelahiran Pisces sebagai doktor, jururawat atau guru.Walaupun kerjaya anda memang menjamin pendapatan yang cukup lumayan tetapi wang bukanlah segala – galanya. Pisces cenderung menjadi pemurah jika mempunyai lebihan wang untuk diri dan keluarga.

 PISCES : KELUARGA DAN RUMAH TANGGA
Dalam kehidupan keluarga dan rumah tangga kelahiran Pisces ini perlu melakukan lebih banyak komunikasi lisan. Anda tidak suka dikongkong, sebaliknya inginkan kebebasan. Pertukaran idea dan pendapat yang tidak emosional dan tenang, memanfaatkan orang lain. Pisces menggemari persekitaran rumah tangga yang mampu membuahkan kepentingan intelek dan minda. Pisces suka melayan jiran sebagai keluarga. Keseluruhannya, demi keharmonian diri, keluarga dan jiran, anda perlukan keseimbangan antara layanan emosi dan layanan intelektual, atau antara keluarga dengan jiran.


 Note: Mungkin ada pihak yang mengatakan bahawa nota ini semacam usaha ‘menilik nasib‘ , walhal menilik nasib adalah suatu amalan yang ditegah dalam Islam. Tetapi jangan kita lupa, kita hanya mampu merancang; tetapi Allah s.w.t. yang akan menentukannya.Jadi , salahkah kita mengkaji pelbagai gelagat manusia berdasarkan tarikh lahirnya. Sedangkan usaha ini sejajar dengan hakikat bahawa manusia dijadikan oleh Allah dalam pelbagai bentuk, rupa, warna kulit, saiz, perangai, kegemaran, pembawaan (ketrampilan), dan perasaan? Sudah tentu tersembunyi 1001 jawapan (rahsia) yang cuba dibongkarkan dalam nota in


Ahad, 1 Januari 2012 | 1:30 PG
AZAM BARU SEYH .. haha || Back to top





new year scraps
newyearscraps.com


HAPPY NEW YEAR 2012 !!

 t0day 1 JANUARY 2012 .. Wow ! very faster ,right ?? n0w , i'm 18 years 0ld . i d0nt believe that !! but this is what happen . i h0pe this year i will m0re mature and not likes child again . HAHA .. btw , i have s0me wish . i know of couse everyone have wish in new year ,right ?? so my wish is ... teeettt... haha .. macam segan pulak nak cite .. (ngade-II laa aku nie,nak cite tu cite jew laa ) HAHA .. 

 firstly , AKU NAK LEBIH DEKAT KAN DIRI DENGAN ALLAH .. 

 sec0nd , AKU NAK DENGAR CAKAP MAK AYAH AKU . DAH TAK NAK LAWAN-II SANGAT . (sikit-II tu boleh laa ea ) hehe ..... 

 AKU NAK JADI LEBIH MATANG DAN TAK NAK BAWAK SIKAP BUDAK-II NIE LAGI ..... 

TAK NAK MALAS-II LAGI ( x kire la dari aspect apew p0wn ) ..... 

 AKU NAK KURUSKAN BADAN !!! ( membe-II aq sume ckp aq da gem0k ) 0HH TIDAAKKK !!! ..... 

 AKU NAK BERUBAH !! MUnGKIN JADI LEBIH BAIK .. ( macam yg si dia pernah mintak aq t0k berubah ) ISYAALLAH laa my dear .. maybe i will listen y0ur advised .....  

the m0st important  AKU NAK LUPAKAN muhammad syazwan zulkeplee !! (siap mention name dye k0wt , HAHA )i d0nt want remember 0ur mem0ries !! i want forget everything about him !! n0w, no more him in my mind 0r my heart again ..... 

 AKU NAK BAGI TAHU si dia YANG AKU DAH SEDIA BAGI DIA PELUANG .. AKU AKAN CUBA SAYANG DAN PERCAYAKAN DIA . (tp malu la pulak , hehe )..... 


 # p/s : nie laa azam aku . mungkin aq akan buat macam apa yg aq azamkan nie .(INSYAALLAH ) . dan sorry laa ea grammar bi aq ney terabur sikit . biase laa tak PANDAI bi ,, huhu #