bye bye :D
<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5821656434177286023\x26blogName\x3dal+kisah+cik+s0uL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://s0ul-cadberrysoul.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://s0ul-cadberrysoul.blogspot.com/\x26vt\x3d4052679986212199513', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Assalamualaikum! speaking here is norsoleha bte wazil @ soul . Do follow and leave your footprint on my tagboard :) Be nice here.
Facebook | Twitter

Navigations~


Isnin, 14 Mei 2012 | 2:54 PG
kekuatan kembali semula !! ^_^ || Back to top



Assalamualaikum !! hye my loving bel0g . lame nyew saya tak melawat awak kan ?? mesti awak sakit kan bile saye tak lawat awak . * da mule gilew aku , hee :) . tapi sakit awak tak sama macam sakit saya . saya lagi sakit depends ngn awak . sakit sebab pew erk ?? ermm . . macam nak nages jew bilew fikirkan hal tu . tengok gamba atas ney jew dah taw saye memang tengah kecewa,sedih,hilang kekuatan diri and macam2 laa . selalu orang sakit sebab putus cinta tapi aku bukan sebab tu . kalau setakat putus cinta , aku dah pernah rasekan tu . so, aku dah tak heran pasal cintan cintun ney . belom mase nyew lagi untuk aku sume tu .


acctually , aku sedih sebab futher study aku . aku memang down gilew laa bilew dapat tahu aku tak dapat mane-mane . first , aku down bilew aku tak dapat matrik . memang sebetulnya aku tak nak masuk matrik tu sebab aku rase aku tak mampu , tapi aku sedih bilew kawan-kawan aku semua dapat matrik . just sesetengah jew tak dapat dan termasok lah aku . time dengar tak dapat matrik tu , aku da down laa , tapi sikit jew sebab aku still harapkan UPU . and tibe-tibe bilew da boley cek upu , lagi sekali aku sedih , kecewa , hampa . erm , sume laa . lagi sekali aku tak dapat upu tu . time tu memang tak terkate perasaan aku . memamng down yang teramat sangat . aku sorang jew paham perasaan tu . mane tak nyew , nak kate result aku teruk sangat , aku rase tak dew laa terok sangat tapi tak jugak bagus . just biase-biase jew . boleh laa tu untuk orang yang sederhana macam aku ney . ag pown aku belajar bukannya 2 tahun just setahun 4 bulan jew . tu semua sebab masalah kesihatan . tapi sepatutnya tu bukan alasan untuk berjaya tapi dah itu jew yang mampu aku lakukan . acctually bak kate mak aku boley lagi  cume aku yang malas dulu . so ini lah akibatnya . merane laa sorang. * padan muke :P


Dan lebih kurang 5 hari laa aku sepikan diri aku dari semua orang lebih-lebih lagi kawan-kawan aku . mana tak nyew , dorang sume dah tahu tempat nak futher study tapi aku jew still terkontang-kanting pasal belaja ney . sampai kawan-kawan aku k0l,msg,chat sume nyew aku tak layan . macam mane nak layan kalau hati sendiri tengah berduka kan . acctually aku ney jenis yang pendam and suke berdiam diri dari cerita dekat orang . aku hanya akan cerita dekat orang bilew aku dah bersedia . selagi aku tak bersedia , memang aku tak kan layan sesiapa pown . sorry laa ea korang coz aku buat tak endah jew dekat korang . aku rase diorang paham kan macam mana perasaan bilew dah down ney .

lebih kurang 3 hari aku nangis , kecewa , layan perasaan yang tah papew ney , aku mula balik cari diri aku yang sebenarnya . aku mula sedar yang apa yang terjadi dekat aku ney mesti ade hikmahnya . aku cuba mintak pandangan cikgu kaunseling , mak ayah aku , mr go0gle and akhirnya aku dah decide nak masok form 6 . mule-mule aku was-was jugak betol kew keputusan aku ney ? sure kew aku tak kan menyesal ney ?? boley kew aku boleh bawak form 6 yang selalu orang cakap susah-susah tu ?? macam-macam soalan ade dekat otak aku ney . tapi akhirnya , aku dah tekad dekat hati aku yang aku boleh lakukan . mule-mule aku cakap aku akan try jugak . tapi sekarang aku nak brainwash otak aku ney yang tak ade perkataan try lagi tapi just ade perkataan pasti . insyaallah dengan izin Allah , aku pasti, mesti , boleh lakukan . aku rase ney yang terbaek untuk diri aku . aku dah tak sanggup nak tengok mak aku nages sebab aku . seyez aku cakap aku dah dua kali buat mak aku nages . first time aku xcident dulu , pastu time pas aku spm ney . so insyaallah , aku tak nak buat mak aku sedih sebab aku lagi . aku nak belajar betol-betol demi mak ayah aku . insyaallah :)


p/s : selagi ade minat dan usaha untuk belajar , kejayaan tu pasti ade dimana-mana . jangan lah cepat putus asa ^_^ INSYAALLAH