bye bye :D
<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5821656434177286023\x26blogName\x3dal+kisah+cik+s0uL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://s0ul-cadberrysoul.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dms\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://s0ul-cadberrysoul.blogspot.com/\x26vt\x3d4052679986212199513', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>



Assalamualaikum! speaking here is norsoleha bte wazil @ soul . Do follow and leave your footprint on my tagboard :) Be nice here.
Facebook | Twitter

Navigations~


Selasa, 22 Mei 2012 | 8:13 PG
doktor cintan cintun :) || Back to top


Assalamualaikum . dah lame aku tak updates belog ney kan ?almaklum laa busy sekarang . busy sebab ape aku pown tak tahu la . haha . actually kan , baru kejap tadi membe aku mintak pendapat . aku rasa dia dah salah orang , aku ney dah laa tak reti nak bagi pendapat , lebih-lebih lagi pasal cintan cintun ney . yelaa , aku pown tak lepas bab-bab tu semua . tapi dah kawan sendiri sanggup share story about personal life dia kan , tak kan laa aku nak buat tak tahu jew . aku bagi laa gak pendapat walaupun yang tak seberapa tu . huhu :P


nak tahu tak kawan aku tu mintak pendapat pasal apa ?? dia boleh tanye nak terima ke tak kalau ex dia mintak couple balek ?? gurrrppp !! terkena sebijik dekat aku . haha . actually aku pown tak tahu nak bagi jawapan apa dekat dia . sebab . . aku pown pena alami masalah yang sama . tapi aku ney jenis yang simple , tak de laa nak fikir sangat cam nak buat addmate yang complicated tu . prinsip aku senang je , tak kan couple balek dengan orang yang dah putus dengan aku . even aku sayang lagi dekat dia . bukan sebab bajet hot , ego or what . cume tak nak pisang berbuah dua kali . cehh !! siap peribahase tu :) lebih baek fikir pasal diri sendiri dulu sebelum fikir pasal orang lain . biar laa laki tu pujuk camne pown , insyaAllah kalau aku , aku tak kan terima .

Tapi tak kan laa aku nak suruh membe aku tu ikut prinsip aku kan ?? mane laa tahu ex dia tu dah berubah & dah jadi baek gilew kan . tak pasal-pasal aku pulak yang salah . and jawapan yang simple + padat aku bagi dekat dia . . teettt !! ewh , maen-maen pulak aku ney . h0h0o . aku suruh dia buat keputusan sendiri ikut kata hati dia . memang kawan yang baek betol aku ney kan ?? tak tolong lansung !! haha . kan aku dah cakap aku ney tak reti bagi pandangan tentang cintan cintun ney . tapi ade gak laa yang aku bagi nasihat laen . bla . bla .. tapi jujurnya aku tak suke membe aku tu dengan ex dia tu couple balek . bukan sebab aku jeles k ?? bace betul-betul . BUKAN JELES . tak ada faedah lansung nak jeles . aku just takut kawan aku kecewa lagi . oke laa , aku dah malas nak taip panjang-panjang lagi . cukup laa tu . yang laen tu , biar laa aku save jew . tak yah nak story dekat sini . huhu

p/s : agak-agaknya ada tak orang tanye kenape aku tak nak mention name kawan aku tu . hehe :)